Wednesday, September 4, 2013

Tempahan Custom Family Photo Album dibuka

Ingin memiliki album keluarga yang dihiasi dengan gambar anda dan ahli keluarga? Saya telah membuat satu pertukaran idea daripada wedding album yang hanya menumpukan majlis perkahwinan antara anda dan pasangan tersayang anda. Bagaimana pula kini ....? Setelah melayari bahtera perkahwinan...kita abadikan gambar kenangan bersama anak-anak....saudara-mara..sahabat taulan bersama.

Lihat sample dibawah, ini adalah contoh salinan saya sendiri dan beberapa lagi salinan pelanggan saya. Sticky album bersaiz 10x15 inci dengan hiasan cover album hadapan dan belakang..beserta pilihan untuk ruangan tambahan di bahagian dalam cover album menambahkan keistimewaan photo album ini.

Saya buka untuk tempahan. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Harga yang ditawarkan adalah RM200 berserta cetakan photo didalam. Sekian, terima kasih.


 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts