Sunday, September 29, 2013

Wedding : Dila & Farid di Taman Bukit Saga, Seksyen 26 Shah Alam

Salam, selamat pengantin baru saya ucapkan kepada kedua-dua mempelai Dila & Farid atas majlis perkahwinan yang telah berlangsung kelmarin di Taman Bukit Saga, Seksyen 26 Shah Alam. Majlis yang penuh kemeriahan dan kegembiraan diraikan bersama rakan-rakan, saudara mara dan para tetamu yang hadir. Tahniah saya ucapkan.
 
Terima kasih juga kepada rakan saya Zakie Photography yang sudi mengajak saya turut serta merakam saat-saat manis pengantin dan tetamu yang hadir. Beliau banyak memberi tunjuk ajar kepada saya untuk lebih memantapkan lagi kemahiran dan teknik mengambil foto perkahwinan. Setiap mereka yang memberi ilmu kepada saya samada secara langsung atau tidak langsung adalah guru saya.
 
Foto akan saya uploadkan dalam sedikit masa lagi.
 
Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts